Hoe kom je in gesprek op LinkedIn?
Je wilt graag klanten aantrekken op LinkedIn die bij je passen. Je weet ook dat als je eenmaal in gesprek bent met een potentiële klant, dat je ruimschoots kans van slagen hebt. Alleen, hoe kom je...
Deze functie op LinkedIn is goud
Deze functie op LinkedIn is goud waard. Een functie waar nog weinig ondernemers mee werken. Die zorgt dat jij jouw tijd op LinkedIn goed besteedt, omdat je gericht bezig bent. Niet met hagel...
Tijd of prioriteit
We zijn druk, hebben weinig tijd. Toch hebben we net zoveel tijd als andere ondernemers. Vraag jezelf af of jij je prioriteiten helder hebt. Als je prioriteiten stelt en daar echt op focust, creëer...
Een woest aantrekkelijke website levert geld op
Een woest aantrekkelijke website levert geld op. Klinkt super toch. Met de juiste ingrediënten levert jouw website omzet en dat wil toch iedereen. Wat is woest aantrekkelijk? Dat is behoorlijk...
3 gouden online communicatie tips voor een succesvolle start!
3 gouden online communicatie tips voor een succesvolle start! Online communicatie kan jouw bedrijf maken of breken. Online communicatie is voor sommige branches bepalend of klanten voor jou of voor...
Zo word je vaker gezien op LinkedIn
Zo word je vaker gezien op LinkedIn. Zien jouw volgers jouw LinkedIn berichten eigenlijk wel? Een bericht schrijf je niet voor niets. De kans dat jouw bericht gelezen wordt, hangt van heel veel...
Hoe sociaal is social media?
Hoe sociaal is social media? Ik plaatste het bericht op Facebook, op een maandagochtend, zonder er goed over na te denken. Ik wilde graag een mening van mijn volgers. Van tevoren had ik nooit de...
Een pakkende titel waarmee je aandacht vangt
Een pakkende titel waarmee je aandacht vangt. 'Onderzoek toont aan dat bloeddonors goede mensen zijn'. Echt, met zo'n onderwerpregel in mijn mailbox heb je meteen mijn aandacht. Zo'n positieve...